1. Servis merkezimize gönderilecek olan her ürün için (216) 366 66 96 nolu destek hattımızdan destek alınmalıdır. Hızlı ve sağlıklı destek alabilmeniz için cihazınızın elektrik ve şebeke bağlantılarının yapılmış olması ve bilgisayarınızın açık olması gerekir.
2. Telefonda çözülemeyen problemler için destek personelimiz bir servis kaydı açacak ve bu numaranın kargo paketi üzerine yazılması istenecektir. Servis kaydı ile gönderilen cihazların kargo ödemeleri tarafımızca karşılanır. Aras Kargo anlaşmalı olduğumuz kargo firmasıdır.
3. Ürün, servis merkezimize ulaştıktan sonra test edilir. Garanti kapsamında olan cihazlar için tamir / değişim işlemi uygulandığı durumda kargo ücreti tarafımızca karşılanır.
4. Test sonucunda herhangi bir problem tespit edilemezse, kargo ücreti alıcıya ait olmak üzere servis raporu düzenlenerek ürün iade edilir.
TEKNOTEL BİLİŞİM ÜRÜNLERİ TİC. A.Ş.
BANKA | : T. VAKIFLAR BANKASI |
IBAN | : TR 7800 0150 0158 0073 0977 0807 |