ANASAYFA
GARANTİ
TEKNİK DESTEK UYGULAMA PROSEDÜRÜ
 
Tüm ürünlerimiz satın aldığınız tarihten itibaren 2 yıl (24 ay) süreyle garanti kapsamındadır.

 


1. Servis merkezimize gönderilecek olan her ürün için (216) 366 66 96 nolu destek hattımızdan destek alınmalıdır. Hızlı ve sağlıklı destek alabilmeniz için cihazınızın elektrik ve şebeke bağlantılarının yapılmış olması ve bilgisayarınızın açık olması gerekir.

 


2. Telefonda çözülemeyen problemler için destek personelimiz bir servis kaydı açacak ve bu numaranın kargo poşedi üzerine yazılması istenecektir. Servis kaydı ile gönderilen cihazların kargo ödemeleri tarafımızca karşılanır. Yurtiçi Kargo anlaşmalı olduğumuz kargo firmasıdır.

 


3. Ürün, servis merkezimize ulaştıktan sonra test edilir. Garanti kapsamında olan cihazlar için tamir / değişim işlemi uygulandığı durumda kargo ücreti tarafımızca karşılanır.

 


4. Test sonucunda herhangi bir problem tespit edilemezse, kargo ücreti alıcıya ait olmak üzere servis raporu düzenlenerek ürün iade edilir.

 
 
 
GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA OLAN ÜRÜNLERDE UYGULANAN ÜCRET TARİFESİ:
 

Yapılan İşlem

Tutar

Diğer

Test                                 

25 TL

Kargo

Yazılım güncelleme        

25 TL

Kargo

Donanım tamiri               

25 TL

Kargo

WiFi kart değişimi           

30 TL

Kargo

Anten tamiri/değişimi  

30 TL

Kargo

Docsis 3.0 Adaptör değişimi

30 TL

Kargo

Diğer adaptör değişimi           

25 TL

Kargo

* Garanti kapsamı dışında olan ürünlerde kargo ücreti kullanıcıya aittir.
** Herhangi bir tamir/değişim işlemi yapıldığı durumlarda ayrıca Test ücreti alınmamaktadır.
*** Yukarıdaki fiyatlara KDV dahildir.
 
 

HESAP BİLGİLERİ:

ALICI: TEKNOTEL BİLİŞİM ÜRÜNLERİ TİC. A.Ş. 

 

 

Hesap Adı

 

Hesap No

 

IBAN No

 

İş Bankası Kozyatağı Kurumsal Şb. (1256)

 

 

TL  HESAP

 

0054033

 

TR78 0006 4000 0011 2560 0540 33

 

Garanti Bankası Üst Bostancı Şb. (356)

 

TL HESAP

 

6297934

 

TR56 0006 2001 6080 0006 2979 34 

Öneri ve Uyarılar

1. Ürünlerinizi daima orjinal ambalajında yer alan adaptörlerle kullanınız. Farklı adaptör kullanımı ürününüzün garanti dışı kalmasına yol açar.
2. Cihaz üzerinde fiziki hasar ve sıvı teması tespit edildiği durumda garanti dışı işlem görür
3. Modem ve AP-Router güç adaptörleri garanti kapsamında değildir. Güç adaptörleri elektrik şebekesinden kaynaklanan nedenlerle arızalanabilir. Bu durumda Netmaster Destek Hattı’nı arayarak yeni adaptör temini konusunda yardım alabilirsiniz.
4. Elektrik şebekesinden kaynaklanan arızalar garanti kapsamında değildir.
5. Problem yaşadığınız ürünle ilgili olarak Sıkça Sorulan Sorular bölümünden yardım alabilirsiniz.