ANASAYFA
GARANTİ
TEKNİK DESTEK UYGULAMA PROSEDÜRÜ
 
Tüm ürünlerimiz satın aldığınız tarihten itibaren 2 yıl (24 ay) süreyle garanti kapsamındadır.

 


1. Servis merkezimize gönderilecek olan her ürün için (216) 366 66 96 nolu destek hattımızdan destek alınmalıdır. Hızlı ve sağlıklı destek alabilmeniz için cihazınızın elektrik ve şebeke bağlantılarının yapılmış olması ve bilgisayarınızın açık olması gerekir.

 


2. Telefonda çözülemeyen problemler için destek personelimiz bir servis kaydı açacak ve bu numaranın kargo paketi üzerine yazılması istenecektir. Servis kaydı ile gönderilen cihazların kargo ödemeleri tarafımızca karşılanır. Aras Kargo anlaşmalı olduğumuz kargo firmasıdır.

 


3. Ürün, servis merkezimize ulaştıktan sonra test edilir. Garanti kapsamında olan cihazlar için tamir / değişim işlemi uygulandığı durumda kargo ücreti tarafımızca karşılanır.

 


4. Test sonucunda herhangi bir problem tespit edilemezse, kargo ücreti alıcıya ait olmak üzere servis raporu düzenlenerek ürün iade edilir.

 
 
 

HESAP BİLGİLERİ:


TEKNOTEL BİLİŞİM ÜRÜNLERİ TİC. A.Ş.


BANKA : T. VAKIFLAR BANKASI

IBAN : TR 7800 0150 0158 0073 0977 0807

 

Öneri ve Uyarılar

1. Ürünlerinizi daima orjinal ambalajında yer alan adaptörlerle kullanınız. Farklı adaptör kullanımı ürününüzün garanti dışı kalmasına yol açar.
2. Cihaz üzerinde fiziki hasar ve sıvı teması tespit edildiği durumda garanti dışı işlem görür
3. Modem ve AP-Router güç adaptörleri garanti kapsamında değildir. Güç adaptörleri elektrik şebekesinden kaynaklanan nedenlerle arızalanabilir. Bu durumda Netmaster Destek Hattı’nı arayarak yeni adaptör temini konusunda yardım alabilirsiniz.
4. Elektrik şebekesinden kaynaklanan arızalar garanti kapsamında değildir.
5. Problem yaşadığınız ürünle ilgili olarak Sıkça Sorulan Sorular bölümünden yardım alabilirsiniz.